PDA

View Full Version : [RCT3 beestenboel] Billbords

D_Bass
20-12-2005, 20:21
Ik heb dus dinds vandaag RCT3 beestenboel, en moet zeggen dat ik hem geweldig vind :) Maar ik heb 1 probleem, als ik een Billbord wil plaatsen Kan ik er geeneen neerzetten met eigen plaatjes omdat de standaar map voor plaatjes in het spel "E:\Documents and Settings\D Bass\Mijn documenten\My Pictures" is, maar die map bestaat niet... Weet iemand hoe ik die doelmap kan wijzigen?

RSneep
20-12-2005, 22:21
Als je een billboard wilt bouwen staan er als het goed is "<een niveau" en "RCT3" als je dan op "<een niveau" klikt ga je naar jouw map "mijn documenten" zoek nu naar je map "my pictures" en dan naar de gewenste map met de foto's die je wilt hebben. Kies een foto uit en kies een maat billboard en je hebt een billboard met je foto.

P.S. Foto's die je niet kan gebruiken (te groot / klein) geeft hij in het spel niet aan ,dus niet schrikken als je opeens een aantal foto's mist in je map.

P.P.S. hoe groot of een foto moet zijn ben ik ook nog niet achter maar bijvoorbeeld een screenshot uit het spel kan je gewoon gebruiken (bij mij tenminste)

Ik hoop je van dienst te zijn geweest :respect:

gettingsoaked
21-12-2005, 21:46
De maximale groote van een foto of FILM is 2MB
heb ik in de beta test versie gezien, als het goed is, is dat nu nog zo!
als de map My Pictures niet staat in mijn documenten moet je em ff aanmaken en er 1 foto inzetten...
dan kan je daarna bladeren naar andere mappen!

D_Bass
22-12-2005, 13:02
Bedankt voor jullie hulp, het is gelukt. Ik vind het alleen een beetje raar dat je eerst die map aan moet maken voordat er "<een niveau omhoog>" bij komt te staan, Maar het is gelukt :)

Nu heb ik nog 1 vraagje, hoe kun je ervoor zorgen dat het niet donder wordt in je park?

gettingsoaked
22-12-2005, 14:13
Nu heb ik nog 1 vraagje, hoe kun je ervoor zorgen dat het niet donder wordt in je park?
wat bedoel je met donder??? :hin:
dat het gaat onweren? :hin:

RSneep
22-12-2005, 17:00
Aan DONDER kan je niks doen voor zover ik weet.
Als je bedoelde DONKER dan kan je dat alleen in sandbox mode ,bovenin de balk staat ergens een halve zon en wolk klik hierop en klik dan op alleen de zon. Nu zal het niet meer donker worden in dit park.

trx_99
22-12-2005, 20:41
ook in scenarioeditor :P

bjorn21
02-01-2006, 17:13
volgens mij ook
maar als je he tniet donker wil laten worden moet je gewoon in de sandbox spelen ;) en dan gewoon op het halve zonnetje/maantje klikken
zoals iemand anders al heeft gezecht!

greetz bjorn21 :atari:

FeMail
10-01-2006, 12:22
Ik zag hierboven dat je met billboards maken iets met niveau hebt?? Ik heb dus helemaal niks :cry: Alleen custom billboard en als ik dat aanklik een leeg vlak met de directory waar ze moeten staan. Verder helemaal niks. Hoe kan ik dit aanpassen??

gettingsoaked
10-01-2006, 12:25
maak een aangepaste/nieuwe map in mijn documenten, en geef het de naam My pictures.
nu kan je daar foto's in zetten en bladeren naar andere mappen.

het is alleen op de engelse versies van windows (enzo ;) ) gemaakt en er komt waarschijnelijk ook geen erandering in heb ik ergens gezien.

FeMail
10-01-2006, 12:29
Ahaaaa thnx, dacht al zoiets, maar denk laat ik het ffies vragen, mocht mijn computer helemaal van slag raken. :laugh:

Dank je

gettingsoaked
10-01-2006, 12:37
haha ja is goed hoor ;) nooit zo ver laten komen als wat er bij mij gebeurt is madred:

FeMail
10-01-2006, 12:42
Whaaaaaaaaa hij doet ut!!! Ben dus toch niet zo'n nitwit wat dit betreft hahaha. mdr1

Wat is er met jouw comp gebeurd dan?

gettingsoaked
10-01-2006, 13:04
haha me hele moederbord deed het niet meer rolleyesa

bij de startup dit al:

Please insert.. naja meer weet ik niet en heb het ook niet kenne volge want na 10 seconde ging dat ding vanzelf uit met een hoop gepiep en gekraak mdr1 madred: