View Full Version : pluspunten en minpunten tenkaichi 2
android-18
28-10-2006, 09:41
wat vinden jullie de pluspunten en de minpunten van tenkaichi 2
mijn pluspunt is ze hebben nu veel meer gedaan met androids 17 en 18
brolynick
28-10-2006, 11:26
Hmm..kheb nie echt minpunten, het is gwoon een fantastisch spel 10sur10 :atari:
MAJIN--VEGETA
28-10-2006, 12:25
ik heb een minpunt hij is weer te makkelijk en niet iedereen zit er in jammer genoeg maar voor de rest is het zeker een goede game
de volgende game kan al tijd beter
Superwarrior
28-10-2006, 15:11
als iedereen er nu in zou zitten zou het moeilijk zijn om blijven dbz games te maken :mefiant:
ik vind het een extreem goed spel, vooral de combos en de chargable attacks.
een minpunt vindt ik toch de story, ik had er toch meer van verwacht.
andriod-18
28-10-2006, 20:25
ik zou niet weten waarom superwarrior leg even uit ?
vind een te geke game vind niet dat je een mnpynt in hebtr...
brolynick
28-10-2006, 21:06
Eigenlijk heb ik wel een minpuntje, had wel beetje meer van storymode verwacht(ik dacht veel anders, allemaal in hele stadjes rondlopen, niet als budokai 3 ^^)
En een minpuntje was als je alle dragonballs had verzameld, dat je nix goeds kon wensen (alleen paar dingen om te verkopen voor geld) weirdblue eekblue:
android-18
28-10-2006, 21:28
verkopen voor geld dat vind ik wel een pluspunt want dan kun je met geld je eigen weer sterker maken :)
ssj-2-vegeta
29-10-2006, 00:54
story filmpjes zijn slecht en kloppen niet helemaal en soms word er iets voorgelezen en soms niet
SupahTrunks
29-10-2006, 02:42
Minpunt = Dat de story niet echt 100% klopt
Pluspunt = Idk lol der zijn er zoveel :D
minpunt = ze hebben het orginele japanse liedje eruit gehaald, die is zo stoer :laugh:
minpunt = storymode
fopflugel
29-10-2006, 11:51
minpunten de laadtijden en geen autosave :/
Superwarrior
29-10-2006, 12:02
de laadtijden zijn erg kort.
van Story mode had ik dat ietsje meer verwacht C18. Het is wel een hele verbetering dat je nu het gevecht kan kiezen en niet steeds opnieuw moet, maar soms zijn de gevechten zo onmogelijk (zoals de uitdaging van mr Popo; om 2 Oozaru's te verslaan die op lvl 102 zijn, met alleen maar een Gohan lvl 32...)
die gevechten kun je alleen winnen door Blast 2's te spammen.
marcel200
29-10-2006, 16:35
Eigenlijk heb ik wel een minpuntje, had wel beetje meer van storymode verwacht(ik dacht veel anders, allemaal in hele stadjes rondlopen, niet als budokai 3 ^^)
Maar dan had je waarschijnlijk de graphics van DBZ: Sagas gehad sour:
Pluspunt : De battle settings voor dueling zijn nu lekker dichtbije (alleen driehoekje drukken als je bij karakter selectie screen bent.)
Minpunt : Storymode, ze sloegen sommige dingen over in de filmpjes waardoor het niet compleet was. (Ze sloegen zelfs een paar dingen over waardoor je de volgende dingen die daarna kwamen alleen kon begrijpen als je de serie had gevolgd.)
En ja, superwarrior de laadtijden zijn kort... maar er zijn er VEEL weirdblue
Superwarrior
29-10-2006, 19:11
daarover klaag ik niet, ik probeer steeds gewoon een record te breken met die blokken te breken; mijn record is nu 24
ultra-vegito
29-10-2006, 19:23
minpunten
-iedereen transformeert hetzelfde
-als er getransformeert wordt zie je de character altijd van voorkant
-vind dat ze niet echt mooi opladen
-is 3D had liever getekende net als b3
-te veel van de zelfde personen bijv 3 vegetas zou beter zijn als het gewoon
alternatieve outfits zijn
-weinig gt characters
-story mode klopt niet helemaal
-GEEN POVERLEVELS DAT VIND IK ECHT IRRITANT
-FUSION HEEFT GEEN TIJDS LIMIET
-SNEL UITGESPEELD ( heb hem in een dag uitgespeeld )
pluspunten
-veel characters
-leuk dat er "wat als ...." in zit bij story mode
-aanvalen die je kunt opladen
-veel combos
-er zijn nog andere pluspunten, maar kan er nu even niet op komen.
geef het spel een 7,5
SupahTrunks
29-10-2006, 19:47
Niet iedereen transformeert hetzelfde.
Kijk maar naar Android 13, Super Buu, Janemba ook nog. Meer weet ik opt moment niet LOL
brolynick
29-10-2006, 19:53
Android 13, super buu, Bojack (met zijn armen zo iets doen) er waren er nog 1 paar maar ben ik vergeten...
En ultra-vegito...wel erg veel minpunten eekblue:
SupahTrunks
29-10-2006, 19:59
Ja idd veel minpunte maarja ieder zen keus.
Ja ik hb ook nog een minpunt: Niet veel DB characters en DBGT
ssj-2-vegeta
29-10-2006, 21:24
story klop voor geen meter en de filmpje zijn heel slecht
SSJRaditz
30-10-2006, 14:55
story klop voor geen meter en de filmpje zijn heel slecht
Mja misschien wel, maar alsof ik dit spel voor de filmpjes koop... :nuts:
brolynick
30-10-2006, 16:09
Het muziek vind ik erg stom (Japans veel beter!)
Zit ik op die Dying Namek te spelen, is er zo een liedje van een strand, hoor je een oceaan enzo..heel vrolijk..DBZ is niet vrolijk! sour:
marcel200
30-10-2006, 20:09
Voor de mensen die vinden dat er weinig DB en DBGT karakters in zitten, het heet nog altijd DBZ : Budokai Tenkaichi 2... :rolleyes:
Antrolla
30-10-2006, 20:46
Goh! Het eerste zinnige zinnetje dat ik in de afgelopen weken heb opgepikt ;)
en daarna zitten wij te spammen.........
marcel200
30-10-2006, 21:10
Goh! Het eerste zinnige zinnetje dat ik in de afgelopen weken heb opgepikt ;)
Ty. *Geeft koekje* mdr1
luukmaas
31-10-2006, 13:46
pluspunten
-veel characters
-veel combos
Ik ben het bijna met je eens ultra vegito:
EXTRA PLUSPUNT: je kunt tenminste transformeren. wees daar al blij mee.
MINPUNT:
-Babidi zit er niet in
-Het team van bardock ( turles ) is niet compleet
DBZ-RULEZ
31-10-2006, 16:32
minpunten
-iedereen transformeert hetzelfde
-als er getransformeert wordt zie je de character altijd van voorkant
-vind dat ze niet echt mooi opladen
-is 3D had liever getekende net als b3
-te veel van de zelfde personen bijv 3 vegetas zou beter zijn als het gewoon
alternatieve outfits zijn
-weinig gt characters
-story mode klopt niet helemaal
-GEEN POVERLEVELS DAT VIND IK ECHT IRRITANT
-FUSION HEEFT GEEN TIJDS LIMIET
-SNEL UITGESPEELD ( heb hem in een dag uitgespeeld )
pluspunten
-veel characters
-veel combos
geef het spel een 7,5
je zeikt gewoon te veel het spel kan nie altijd perfect zijn. en wat boeit het dat je de transformaties van voren ziet :hin: en 3D is altijd vetter als je getekend wil ga je weer terug naar de jaren 80 ofzo :mad: en als je zoveel minpunten in een spel vind dan kan het spel nooit een 7,5 hebben en is een spel ook nooit leuk meer kijk naar de pluspunten en negeer de foutjes :nuts:
luukmaas
31-10-2006, 16:49
je zeikt gewoon te veel het spel kan nie altijd perfect zijn. en wat boeit het dat je de transformaties van voren ziet :hin: en 3D is altijd vetter als je getekend wil ga je weer terug naar de jaren 80 ofzo :mad: en als je zoveel minpunten in een spel vind dan kan het spel nooit een 7,5 hebben en is een spel ook nooit leuk meer kijk naar de pluspunten en negeer de foutjes :nuts:
en zo is het
Superwarrior
31-10-2006, 16:53
dat van "te kort, uitgespeeld in een dag"
ik vraag me soms af, zijn er mensen die geen leven meer hebben op dit forum??
ik heb de game sinds vrijdag, en ik speel rustig aan (ik heb nu de Buu Saga gedaan).
voor degenen die echt niets anders doen dan BT2 zou ik zeggen: zoek een lief:p
andriod-18
31-10-2006, 21:00
tenkaichi 2 story mode kun je nooit in 1 dag hebben uitgespeeld want als je alles in 1 x haal doe je er dik 27 uur over
Antrolla
31-10-2006, 21:02
Ik heb net de Garlic Jr. saga afgerond ben pas gisteren begonnen
andriod-18
31-10-2006, 21:04
dat is laat antrolla
Antrolla
31-10-2006, 21:06
Ik zit in een erg drukke week :(
En de verjaardagen komen er aan...
Maar gelukkig bestaat er zoiets als Weekend!!!
DBZ-RULEZ
31-10-2006, 21:13
tenkaichi 2 story mode kun je nooit in 1 dag hebben uitgespeeld want als je alles in 1 x haal doe je er dik 27 uur over
dat kun je makkelijk in 1 dag uitspelen behalve als je een echte amateur bent die elk gevecht opnieuw moet doen tonguegre
DBZ-RULEZ
31-10-2006, 21:17
dat kun je makkelijk in 1 dag uitspelen behalve als je een echte amateur bent die elk gevecht opnieuw moet doen tonguegre
ik heb het ff voor de duidelijkheid alleen over de story en als ik daar 27 uur over heb gedaan is dat erg knap want ik heb elke dag ongeveer gespeeld dan 5 a 6 uur (vrijdag gekocht zondag uitgespeeld)
volgens mij kunnen jullie niet rekenen je kan het spel Never Nooit uitspelen in een dag en uitspelen betekent ook dat je alles hebt charcters en potara's ...(dus niet alleen 100 %!!!!!)........ sour:
Striker_warrior
01-11-2006, 21:58
focking grootste min punt is dat die computer je de hele tijd weg slaat en jij maar 324932549569 keer op rondje zit te drukken en er komt soms geen #$&$%* einde aan in dbz bt was dat veel beter nu word ik helemaal gek als die computer me achter elkaar blijft weg slaan en ik maar op rondje zit te drukken en mijn slag en stoten geen kenker uithalen
android-18
01-11-2006, 21:59
weg teleporteren dan
Striker_warrior
01-11-2006, 22:00
ja hoe doe je dat
Antrolla
01-11-2006, 22:00
Pas je taalgebruik even aan...
Als ik het moet doen, dan mag je meteen 1 dag wegblijven.
android-18
01-11-2006, 22:02
ja hoe doe je dat
rondje pijltje achter uit of voor uit ligt er aan hoe je tegenstander staat
DarkMasterKing
02-11-2006, 09:43
min punten had ik al gepost maar ja
grooste min punt is van story mode
je moet ze nog geen eens op goede manier dood maken
je kan met pikkon tegen shenron vechten
en dan denk ik wat is dat?? dbz is dbz en geen eigen verhaallijn maken
dus niet dat je frieza met trunks dood maken op normale form
(al had ik hem precies dood gemaak als in de serie eerst burning attack die ontweekt die ndaarna ultimate attack en toen ko was wel trots op:P)
maar gewoon egt op ssj form met ultime move of hildegarn dood maken met ultime attack dragon fist
dan was het leuk geweest
Striker_warrior
02-11-2006, 10:32
sorry maar vind het beetje **** dat iedereen loopt te zeiken van ja het gaat niet zoals in de serie weirdblue is toch beter anders lijkt het te erg op de story mode uit dbz b3 en dbz bt en dat je nou ieder personage met die aanval moet killen vind ik ook onzin tis eigenlijk dat je zelf op een andere manier je tegenstander uitschakelt dan in die series of films vind ik zelf leuker want alles pietje precies zitten uitspelen zoals in de film of serie kom op zeg
DarkMasterKing
02-11-2006, 10:51
ja das jou mening dan
maar veel mensen waaronder ik vinden dat ook en dan kan je wel iedereen gaan afkrakken of commentaar geven een mening is een mening en die ga ik voor niemand veranderen
Superwarrior
02-11-2006, 11:46
Sanctuary!
aan heiligdom kom je niet:p
met Jajarobi (sorry voor verkeerde schrijfwijze) tegen Cell vechten weirdblue ???? zonder dat je er iets extra voor krijgt?? weirdblue
das me iets te veel.
DarkMasterKing
02-11-2006, 13:09
mij ook dbz is dbz dus afblijven:P
Shiver1984
06-11-2006, 10:43
Een groot minpunt is wat ze met GT gedaan hebben. Echt afgeraffeld! Dit hadden ze zoveel beter kunnen doen.. Te beginnen bij de gevechten tussen gohan en vegeta. en van daaruit de gevechten volgen.. Echt jammer dat ze dit afgeraffeld hebben.
Oh en hercule wat een irritant poppetje is dat.. hij kan nog minder als in T1. tegen 18 was echt een pain in tha but om te vechten.
ssj-metalslave
07-11-2006, 07:32
mijn minpunt is ook dat ze te weinig met gt gedaan hebben , maar ook de tussenfilmpjes . soms zie je zo van die lange goede tussenfilmpjes met geen tekstballonnen maar met ondertitteling en die zijn vaak goed , maar die filmpjes met tektsballonnen trekken meestal op niks . voor de rest is het gewoon een machtig spel :atari:
ssj-2-vegeta
07-11-2006, 09:53
minpunt dat ik niet weet hoe ik feint counter trow en liosion slahs doet
en dat ik geen 5x achter kaar het zelfde char kan nemen bijvoorbeeld 5x gogeta in free balte
luukmaas
07-11-2006, 19:20
echt eerst zit iedereen te zeggen van: een te vet spel.
en nu zitten ze echt kei veel minpunten te zeggen. tonguegre :nuts: tonguegre
Ik vond het jammer dat die uitleg tusse story mode so saai gedaan was..
en plus punt vind ik ook wel die character favorite enzo kweet niet of dat bij 1 er ook al inzat maar ik vond dat wel werken gaven soms net genoeg om te winnen.
Shiver1984
07-11-2006, 21:54
echt eerst zit iedereen te zeggen van: een te vet spel.
en nu zitten ze echt kei veel minpunten te zeggen. tonguegre :nuts: tonguegre
Ah verder ist een keigoed spel! Zeg ik niks over.. Had eigenlijk meer combo's verwacht maar tis zo ook goed. Merk dat door de grote stages de resolutie omlaag is gegaan. Goed te zien op een HD-tv. Tis gewoon jammer dat ze GT zo afgeraffeld hebben.. De w ifs zijn wel lachen.. Ik mis eigenlijk nog 1 ding... En dat is wat je in t1 had.. het grote gevecht tussen gogeta en gotenks op toernooi stage.
Maargoed er zijn altijd wel minpunten te noemen.. Story mode is zeker geen 60 uur, maar heb me er wel dik mee vermaakt. :atari: 10sur10
android-18
07-11-2006, 21:56
storymode zou maar 27 uur duren shiver1984
http://i65.photobucket.com/albums/h222/ebo90/Banners/android-18.jpg
Brolyboy
08-11-2006, 12:48
Ik had toestrax met Yajirobe een character afgemaakt die echt alle levens had (blauw)...
Ik als Yajirobe vs Super Omega Shenron...
en ook nog Yajirobe vs Super great ape baby vegeta
allebij gewonnen op strong 10sur10
Maar da's wel 1 minpunt, met yajirobe zo 1 goed persoon afmaken :|
Bijvoorbeeld kan Yajirobe general tao wel aan maar omega shenron of great ape baby? -.-
vegeta_10
08-11-2006, 13:08
maar dat betekent dat jij goed kan spelen en niet dat de computer slecht speelt :)
Maijn-Blicard
08-11-2006, 17:59
minpunten:als je bij return of cooler voor laatse filmpje kijk komt super saiyen vegeta terwijl hij pas in android saga pas super saiyen word.
te weining personages.
je kunt geen personages wensen met dragonaballs.
domme z items.
pluspunten:betere kleuren.
meer personages.
saga's duren langer.
minpunten:als je bij return of cooler voor laatse filmpje kijk komt super saiyen vegeta terwijl hij pas in android saga pas super saiyen word.
dit is een plothole in de film daar kan het spel niks aan doen
Maijn-Blicard
08-11-2006, 19:56
dit is een plothole in de film daar kan het spel niks aan doen
oke is goed want ik vond dit raar
dankje
dbz--power
09-11-2006, 08:11
ik vind een groot minpunt dat goku in cooler saga met kappote kleren ander haar heeft dan met geen kappote kleren
Mr_Blonde
17-11-2006, 15:21
FF die van mij
Pluspunten.
+ Het is is mooi
+ Veel Characters
+ Goeie Gameplay
+ Goeie Ultimate Battle Z
+ Free Battle
+ Goku SSJ1 Haar altenate costume 6 is vet
+ What If Stories
Minpunten
- Geen GT Goku
- Moeten meer Characters in zowel DB en DBGT
- Story Mode Filmpjes moeten zoals ook tegen Kid Buu op het einde was.
- Grotere Werelden en meer stages.
- Als je iemand naar beneden smasht moet hij ook in de grond zakken.(Krater in de Grond)
- Gelicenseerde Dragonball muziek gebruiken van bruce faulconer.
- Tag moves kunnen doen
- Meer Vechters op 1 scherm dus 1 vs 2 dat je dus 3 Fighers ziet.
- Als je transfomeert dat steentjes omhoog vliegen door de kracht (bijvoorbeeld dat het pas gebeurd bij bijvoorbeeld SSJ2)
- Geen Online mode moet zeker in de volgende.
Dat was het wel zo beetje.
Misschien meer minpunten dan pluspunten maar er zijn zoveel pluspunten om op te noemen ik weet ze niet meer allemaal :nuts: want het TK2 is al Top maar met die minpuntjes erbij word het een klassieker mdr1
vBulletin® v3.6.9, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.