View Full Version : Hulp nodig met Huldegarn
michelmani
07-11-2006, 09:43
Hey allemaal,
ik ben momenteel bij het gevecht dat ik de eerste keer tegen Huldegarn moet vechten. Ik ben dan Great Sayaman 1 + 2.
Het lukt me echter voor geen meter.
Iemand misschien tips of taktieken?
Beiden zijn ze level 57 / 58
ssj-2-vegeta
07-11-2006, 09:49
beter spele en niet voor elke poep en een scheet een topic maken
ook al ben ik het met ssj2vegeta eens. 1 taktiek die mij wel geholpen heeft is veel ki aanvalle gebruiken..afstand nemen en een ki-aanval doen en dat telkens herhalen ik vond he nie moeilijk
michelmani
07-11-2006, 10:15
Kijk daar heb ik tenminste wat aan. Overigens is een forum om dingen te vragen. Niet om afgezeken te worden.
Dus voor ssj-2-vegeta: reageer alleen als je iets nuttigs te melden hebt ipv een beetje de oppermachtige moderator te spelen.
Korner: Thx voor de tip. Ik ga het nog maals proberen
bamihapje
07-11-2006, 11:30
voor dit hoef je echt geen nieuw onderwerp te starten, maar je kunt het ook gewoon vragen in een ander onderwerp... zoals bijvoorbeeld: ''vraag en antwoord''.
ik ben het ook eens met ssj2vegeta
michelmani
07-11-2006, 11:38
Ook voor jou geldt: als je geen antwoord hebt op mijn vraag, reageer dan niet. Ik begin nu toch echt te twijfelen aan de leeftijd van de meeste mensen van dit forum
bamihapje
07-11-2006, 11:49
Ook voor jou geldt: als je geen antwoord hebt op mijn vraag, reageer dan niet. Ik begin nu toch echt te twijfelen aan de leeftijd van de meeste mensen van dit forum
oke ten eerste: voor de 3e X ofzo, jij start onnodig nieuwe onderwerpen, zodra moderators dit zien zullen ze het waarschijnlijk sluiten.
en ten tweede: je twijfelt aan de leeftijd van de meeste op dit forum????
er staat nergens een minimum en maximum leeftijd en jij kan niet eens hirudegarn ( hildegarn ) goed schrijven.......
denk na voordat je wat post of post gewoon niet en ga patience of monopoly spelen ofzo
oke ten eerste: voor de 3e X ofzo, jij start onnodig nieuwe onderwerpen, zodra moderators dit zien zullen ze het waarschijnlijk sluiten.
en ten tweede: je twijfelt aan de leeftijd van de meeste op dit forum????
er staat nergens een minimum en maximum leeftijd en jij kan niet eens hirudegarn ( hildegarn ) goed schrijven.......
denk na voordat je wat post of post gewoon niet en ga patience of monopoly spelen ofzo
slecht geslape? :P
bamihapje
07-11-2006, 12:42
haha ja en ik kan deze week geen tenkaichi 2 spelen omdat ik te weinig tijd heb.....
michelmani
07-11-2006, 13:08
Whahaha jij snapt het nog steeds niet he.
Je bevestigd alleen maar wat ik net al zei over de leeftijd van de meeste mensen op dit forum.
Als moderators het topic zouden willen sluiten doen ze hun best maar.
Als je niet eens meer een topic aan zou mogen maken zouden zij geen moderators mogen zijn.
Maarja sluit dit topic maar want ik heb hem inmiddels wel verslagen dus doe maar een slotje erop
Maijn-Blicard
07-11-2006, 15:50
:atari: Hey allemaal,
ik ben momenteel bij het gevecht dat ik de eerste keer tegen Huldegarn moet vechten. Ik ben dan Great Sayaman 1 + 2.
Het lukt me echter voor geen meter.
Iemand misschien tips of taktieken?
Beiden zijn ze level 57 / 58
je kunt je ook gewoone gohan worden door r3 indrukken en naar ondertewijzen en dan gohan ssj 1 en 2 worden
dbz--power
07-11-2006, 16:49
he bedankt kan ik het ook gebrijken
GREAT-SAIYAMAN
07-11-2006, 17:08
waar slaat dit topic op zeg !
zet gwn bij vraag en antwoordt daar hebbe ze mij ook geholpe
gogeta-power
07-11-2006, 18:08
waar slaat dit topic op zeg !
zet gwn bij vraag en antwoordt daar hebbe ze mij ook geholpe
helemaal eens ga je hier een onderwerp over make omg waar gaat deze dbz forum naar toe
michelmani
07-11-2006, 18:57
@ Maijn-Blicard: Kijk daar heb ik tenminste wat aan. Bedankt ! Jij geeft tenminste op een normale manier antwoord.
@ alle anderen: Jammer dat jullie zo kinderachtig reageren. Ik merk al wel dat dit forum voornamelijk word gemaakt door 10 jarigen, op een paar uitzonderingen na.
Dit is dan ook mijn eerste en laatste bezoek geweest aan dit forum
Vanaf nu zal ik alleen nog maar normale posts beantwoorden en alle rare posts negeren.... Stelletje kinderen
Antrolla
07-11-2006, 19:03
Vlieg naar het Kame house..dan helpt Master Roshi je...
Vecht tegen Hirudegarn met Great Saiyaman 1 en met Master Roshi...
Videl kan namelijk alleen Rushes geen normalen attacks en Rushes hebben geen nut op Hildegarn ;)
andriod-18
07-11-2006, 19:04
onzinige onderwerpen maken heeft geen nut vraag het gewoon onder het juiste onderwerp
Antrolla
07-11-2006, 19:05
Vindt ik ook, maar als ik antwoord dan lukt het hem, dan kan deze dicht ;)
andriod-18
07-11-2006, 19:07
sluiten en de rest van die zinloose onderwerpen ook
Antrolla
07-11-2006, 19:07
Inderdaad ik sluit hem nu, als je nog vragen hebt dan PM je me maar ;)
vBulletin® v3.6.9, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.