PDA

View Full Version : Verbeteringen Tenkaichi 2

King-Kakarot
24-11-2006, 18:01
Hier kan je enkele foutjes of minpunten vermelden en zeggen hoe jij het wil

eliasla
26-11-2006, 15:09
ik haat met hercule vechten het is belachelijk in heb 100 keer moeten opnieuw proberen

dbz--power
26-11-2006, 17:17
ja hurcule tegen krillen is bijna onmogelijk met die gast

Minosha
26-11-2006, 17:47
Dit zijn mij fouten en irritaties uit de game:
- De reuzen zijn te sterk( als je een reus tegen een normaal formaat laat vechten kan dat normaal formaat alleen maar schieten)
- De story mode is vrij kort.
- Als je in de story mode tag team moet doen. En je hebt goku en Vegeta.
Bijv. Dan ga je eerst met vergeta en als die dood is komt goku.
En dan win je en dan zie je Goku half dood en vegeta die zegt dan iets.
- Als je bijvoorbeeld met het World tourement Advanced wilt vrijspelen moet je eerst Adept 2x uitspelen en Novice 2x uitspelen.

Bojack24
28-11-2006, 21:14
Dit zijn mij fouten en irritaties uit de game:
- De reuzen zijn te sterk( als je een reus tegen een normaal formaat laat vechten kan dat normaal formaat alleen maar schieten)
- De story mode is vrij kort.
- Als je in de story mode tag team moet doen. En je hebt goku en Vegeta.
Bijv. Dan ga je eerst met vergeta en als die dood is komt goku.
En dan win je en dan zie je Goku half dood en vegeta die zegt dan iets.
- Als je bijvoorbeeld met het World tourement Advanced wilt vrijspelen moet je eerst Adept 2x uitspelen en Novice 2x uitspelen.

die reuzen zijn juist makkelijk te verslaan als je bij de item shop meer levens gaat kopen en level is 1 zelfs moeilijk zonder dat.

ssj__
13-12-2006, 23:33
ik vind de bestuurbaarheid erg fijn, maar ze kunnen meer combo's en moves toevoegen en de storymode mist egt heel erg veel (vergleken met dbz budokai 1) en niet gelijk kunnen transformeren naar ssj4 als je goku jr had okeey maar...graphics moete zowieso beter..mond beweging..meer personages..goku armor moet de volgende keer in het spel voorkomen..en yadrat natuurlijk..gohan(kid) moet staart hebben..(realistiser)en bepaalde characters zoals ssj trunks s/w en armor(acsend ssj) moeten egt sneller worden...en iedereen die in db/dbz/dbgt zijn verschenen in de spel komen te zitten...dus: team garlic jr,goku jr,gt vegeta,team bardock,king vegeta,king cold,nail,maar dan ook iedereen met erg veel combo en alternatieve kleren..en meer aanvallen....DIT ZIJN VOLGENS MIJ DE VERBETER PUNTEN.. :respect:

eliasla
15-12-2006, 18:07
je hebt gelijk de giants zijn echt te sterk en waarom kan kid gohan geen giant ape worden??

ssj__
15-12-2006, 20:56
ja dat is egt een minpunt voor de spel....

Bojack24
23-12-2006, 16:34
Volgens mij waren de gaints echt wel makkelijk ze heben juist hercule veelste weak gemaakt in de tournaments. ik kon android 18 niet verslaan met hercule hij had meer leven (blue) dan haar maar highspeed rush en dat werkt niet waneer ze dicht bij is, ze slaat hem zomaar weg en hij krijgt geen kans terug te vechten zo heb ik 9 keer verloren in de ring en de enige keer dat ik haar verslagen heb had ik geluk dat ze zelf de ring ging uit vliegen naar de public ik had haar niet eens geraakt . dat was echt irretant ik had geen kans met hem met die reuzen had ik tenminste kans als ik goku ofzow had dan kon ik zijn levens upgraden en kon ik hun verslaan met ki plasts. Oow jaa broly was weak in de spel hij was veel sterker in tenkaichi 1 hier kon hij door bijna everybody easy verslagen worden.