PDA

View Full Version : eindelijk hij is er over 7 dagen!

mitchell300
23-02-2007, 13:04
de pc-ps2 versie van tdu komt eraan 2 maart dus over 7 dagen 1 week te wachten helaas aan laatste dag in vakantie wou de hele vakantie spelen maarja hij komt!!!!!!!! :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

stereomix
23-02-2007, 16:56
yes! :atari: en de site is vernieuwd (eindelijk) :bravo: nu de demo nog... :nono:

mitchell300
24-02-2007, 09:51
heja de site is verandert EINDELIJK!

ChrisKob11
27-02-2007, 18:47
Hoh geeeeeeeeeeeeeekkkk leven in de brouwerij :D:D:D:D:D:D:D:D :nuts: :nuts: :nuts:

Shagrat91
27-02-2007, 23:24
Zoals een paar van jullie al warschijnlijk zullen hebben gelezen is de release date alweer verplaats :(

Het spel zal 16 maart uitkomen. Kijk maar hier: http://www.uk.atari.com/index.php?pg=product&id=148

moods
28-02-2007, 09:11
Ik verkoop games en ik kan jullie mededelen: HIJ IS ER!

Kan niet wachten tot ik vanmiddag afgelost word in de winkel, zodat ik hem eindelijk kan gaan uitproberen.

mitchell300
28-02-2007, 09:32
Verdomme Is Ie Er Echt? NU in de winkel?

Panter12
28-02-2007, 09:37
Waar is ie dan nu te halen. Hij komt pas officieel op 2 maart uit.
In andere landen zelfs nog later. LOL

mitchell300
28-02-2007, 09:47
ja als ie er is ga ik er nu meteen heen maa reerst bellen

moods
28-02-2007, 09:49
Ik kreeg vanmorgen een zending binnen met CD's, DVD's en games en daar zat ie bij. Is natuurlijk afhankelijk van de route van DHL hoe laat ie bij de verschillende winkels aankomt, maar waarschijnlijk zullen alle winkels die hem vooruit besteld hebben, hem vandaag wel binnenkrijgen.

Panter12
28-02-2007, 10:05
Oké vandaag versturen naar de winkels. Dus morgen daar in het magazijn en aan dan vrijdag in de schappen. Sommige winkels kan je bellen. Deze bevestigen het ook. Andere winkels laten niets los.

mitchell300
28-02-2007, 10:19
Ik Heb Hem!!!!!!! Heb Hem Net Gehaald Ik Fietsje Op Me Hartst Naar Bartsmit En Ik Heb Hem!!!!! Eerst Belen En Ze Zij Ja Kom Hem Maa Rhalen Ik Had Net 1 Minuut Na Vracht Gebeld !!!! Lol Ik Heb Hem Hij Is Nu Aan Het Instaleren Ik Ben Hyperactief Nu Ik Heb Adhd En Ik Sla Op Hol Ik Gill De Hele Tijd Ik Heb Hem!!!!! De Map Zit Erbij Hij Is Mooi Zeg Goed Spe, Hoop Ik Ik Ga Hem Spelen Doei

LEESSSSSSSSSSSSSS BELANGRIJKL! :atari: :atari: :atari: :atari: :atari:

http://img353.imageshack.us/img353/6806/phototdu001ht4.jpg

****ing moods ik heb hem ik speel hem maar hij stotert als ik rij boem bang muuren meegepakt kut pc :(

dadamaster
28-02-2007, 11:17
Ik Heb Hem!!!!!!! Heb Hem Net Gehaald Ik Fietsje Op Me Hartst Naar Bartsmit En Ik Heb Hem!!!!! Eerst Belen En Ze Zij Ja Kom Hem Maa Rhalen Ik Had Net 1 Minuut Na Vracht Gebeld !!!! Lol Ik Heb Hem Hij Is Nu Aan Het Instaleren Ik Ben Hyperactief Nu Ik Heb Adhd En Ik Sla Op Hol Ik Gill De Hele Tijd Ik Heb Hem!!!!! De Map Zit Erbij Hij Is Mooi Zeg Goed Spe, Hoop Ik Ik Ga Hem Spelen Doei

LEESSSSSSSSSSSSSS BELANGRIJKL! :atari: :atari: :atari: :atari: :atari:

http://img353.imageshack.us/img353/6806/phototdu001ht4.jpg

****ing moods ik heb hem ik speel hem maar hij stotert als ik rij boem bang muuren meegepakt kut pc :(

zou je is willen proberen om je nvidea task manager uit te zetten(als je die aan hebt).
het icoontje staat rechts onderin bij de windows tijd.
misschien doet hij het dan.
graag antwoord terug:P

RonnyV
28-02-2007, 12:26
Ik ga 'm morgen halen!! bart smit heeft 'm inderdaad binnen gekregen :P

stereomix
28-02-2007, 15:10
Gasten dit is geweldig ik gaa kijken of e plaza hem ook heeft
denk het wel want e plaza is van bartsmit :atari: :) :bravo: :salut2: :chapeau:

Panter12
28-02-2007, 16:19
Hij is binnen. Music store heeft hem zeker. Bart Smit ook. Free record shop niet allemaal.

Nu nog even installeren.

dadamaster
28-02-2007, 18:32
ik heb hem ook mare... ik heb een grot probleem.
net zoals ik bij de beta had heb ik het nu ook al in de echte game:hij schokt heel erg!
ik weet niet waar het aan licht.
het kan me hardware niet zijn want ik heb een super pc en ik sprak ook al mensen op het beta forum die het ook hadden en zij hadden vet goede pc`s.
na veel zoeken had ik al wat gevonden over nvidia task manager afsluiten enzo.
al geprobeerd maar werkt niet.
pleas kan iemand me helpen????

Master-J
28-02-2007, 18:49
net zoals ik bij de beta had heb ik het nu ook al in de echte game:hij schokt heel erg!
het kan me hardware niet zijn want ik heb een super pc en ik sprak ook al mensen op het beta forum die het ook hadden en zij hadden vet goede pc`s.
Mischien moet je de graphics wat aanpassen want de beelden zijn zo mooi en scherp als je alle graphics op hoog hebt staan en veel PC kunnen dat niet altijd hebben! of het ligt aan je internet verbinding want ik denk dat je online speelt of niet? nou succes ermee

dadamaster
28-02-2007, 19:07
ik heb alle video opties op het laagst staan en ik heb een online en offline account waar ie het alletwee schokkerig/onspeelbaar op doet.

appiehappie
28-02-2007, 20:37

Al alt tab geprobeert? en dan weer terug in de game? Had ik ook.

Shagrat91
28-02-2007, 20:50
Als je het spel bij Bart Smit koopt krijg je ook 5 euro korting. Een soort van papiertje wat je op moet sturen naar Atari met de bon en hun sturen het geld dan naar je toe.

Heeft niemand van jullie dat mee gekregen?

dadamaster
01-03-2007, 09:53
Al alt tab geprobeert? en dan weer terug in de game? Had ik ook.

draait ie dan voor de hele tijd weer goed???
ik heb trouwens ook die geluidsbug waar soms het geluid ineens uitvalt, als je dan naar de map gaat hoor je de radio weer..:S

dadamaster
01-03-2007, 09:56
Als je het spel bij Bart Smit koopt krijg je ook 5 euro korting. Een soort van papiertje wat je op moet sturen naar Atari met de bon en hun sturen het geld dan naar je toe.

Heeft niemand van jullie dat mee gekregen?
nee:S ik heb hem gewoon voor 39,99 gekocht.

Panter12
01-03-2007, 10:20

Wat voor overige hardware heb je nog aan de compu hangen? Stuur misschien? Unplug alle usb apparaten is en probeer het nog eens. En zorg dat je geen andere programma's open heb staan.

Bassie007
02-03-2007, 05:48

Ik heb dat probleem ook gehad / heb ik nog.
Bij mij zit het probleem in het stuur wat ik heb (Microsoft SideWinder).
Zodra ik die niet gebruik stottert het beeld niet meer.

Zelf heb ik nu het probleem dat ik geen verbinding krijg met de server. Hij doet niets met de gegevens voor Gamespy. En ik kan elke keer opnieuw beginnen met het spel want de knop van continue blijft grijs ondanks dat het spel wel af en toe aan het saven is.

Al met al baal ik er behoorlijk van.

dadamaster
03-03-2007, 10:41
Wat voor overige hardware heb je nog aan de compu hangen? Stuur misschien? Unplug alle usb apparaten is en probeer het nog eens. En zorg dat je geen andere programma's open heb staan.
ik heb printer, scanner en muis allemaal via usb.
geen stuur of iets dergelijks...
en ik heb noit andere programma`s aan staan.
er stond ook iets over dual core processors(die ik heb) dat je dan als je het spel aan had je op alt tab moest drukken,vervolgens ctrl alt del, en dan op proccesses klikken, de naam van het spel opzoeken(wat ie dus dan draait), met je rechtermuisknop op klikken, dan op set affinity en dan kiezen dat cpu 0 alleen aanstaat maar dat werkte ook niet:P