PDA

View Full Version : TDU server offline???

GoodOnly
06-03-2007, 12:45
Hoi,

Gister avond nog gespeeld en nu geeft die de hele ochtend/middag al de melding dat wanneer ik inlog (Connecting to TDU Server...) na 90 seconden dat het niet mogelijk is te connecten.

Zijn er meer die dit probleem ondervinden. Op het UK forum hadden ze er ook al last van.

MrMicMac
06-03-2007, 13:19
ik geraak momenteel ook niet online :( en weet jij toevallig hoe ik de vlag voor men naam kan verandere? ik ben belg en er staat heel de tijd een nederlandse vlag in de in-game ranklists :(

greetz

GoodOnly
06-03-2007, 13:23
ik geraak momenteel ook niet online :( en weet jij toevallig hoe ik de vlag voor men naam kan verandere? ik ben belg en er staat heel de tijd een nederlandse vlag in de in-game ranklists :(

greetz

Oke dan ben ik gelukkig niet de enige. Zodra ik weer online kan zal ik ook even voor je uitzoeken of ik kan vinden waar de vlag veranderd kan worden

ZyNox
06-03-2007, 13:28
egt vervelend als die site oflline is ik wil gewoon verder met het spel :(

MrMicMac
06-03-2007, 13:29
ja idd ik ook, ik zat al redelijk ver in het spel maar heb dan men nickname aangepast op gamespy en moest blijkbaar het ganse spel herbeginnen :( en nu kan ik niet eens verder spelen

lee-online
06-03-2007, 13:38
WTF zeg.. kom ik net thuis na de game te gaan kopen, begon er enthousiast aan.. maar na 80 keer een " can't connect to server " te hebben gezien, is het wel helemaal verknald ja..
Had toch echt gehoopt dat de servers beschikbaar zouden zijn tegen nu sour:

MrMicMac
06-03-2007, 13:40
ze waren ook beschikbaar, maar vandaag hebbe ze al meer plat gelegen dan dat ze online waren. ze ware daarstrax heel even online maar sinds een uur ofzo is het weer omzeep, geduldig afwachte is de boodschap ;)

lee-online
06-03-2007, 13:46
wel geduld hebben we nu ondertussen al wel genoeg gehad niet?
kan niet eens singleplayer mode 'tijdens het wachten'
pfff, dat hier maar snel een patch voor uitkomt dat dit toestaat

MrMicMac
06-03-2007, 13:58
ja inderdaad want dit is maar al te belachelijk, het kan natuurlijk zijn dat de server maintance aan het ondergaan is en dat hij daarom offline ligt, zou mij niets verbazen aangezien het nog maar een net gereleased spel is

Sipio
06-03-2007, 14:06
Weet niet zeker of het zo is maar met het spel Bf2142 kon je op dinsdag een tijd niet spelen omdat er dan groot server onderhoud was.
Nou werkt Bf2142 ook met gamespy dus mischien hangt het samen?

*edit* Heb geprobeerd in te loggen met BF2142 en dat kon gewoon, is dus niet hetzelfde probleem waarschijnlijk.

MrMicMac
06-03-2007, 14:13
volgens mij is gewoon een server onderhoud hoor, zoals alle online games dat wel eens hebben

Sipio
06-03-2007, 14:20
Hij is weer online..

MrMicMac
06-03-2007, 14:22
bij mij toch niet :s

Sipio
06-03-2007, 14:30
bij mij toch niet :s

Sry hier ook niet meer, ik was er heel ff in dus ik alt-tab eruit om het te melden en vervolgens kom ik er weer niet in :nuts:

MrMicMac
06-03-2007, 14:31
haha pijnlijk, dan wil men is iemand anders helpen :d

Sipio
06-03-2007, 14:32
haha pijnlijk, dan wil men is iemand anders helpen :d

Of niet hahah nou ja wacht wel af, zal wel goedkomen.

wackZ
06-03-2007, 15:21
Komt wel goed zo tezien is die lang Down en is het geen Crash dus er zullen wel wat fouten worden gefixed. Hopelijk zullen ze dan Next Time Mail stuuren zodat we weten dat hij down gaat en waneer :)

Skapiche182
06-03-2007, 15:57
servers zijn weer up! :D

MrMicMac
06-03-2007, 16:50
ja idd maar er zitte wel mega veel fouten in, mijn in game character is niet meer hetzelfde, ik heb zogezegd nog geen enkele race gewonnen maar zit wel al aan 14% uitgespeeld, alle races zijn zichtbaar en het spel crasht opeens :s

Skapiche182
06-03-2007, 21:01
nou, hier gaat alles nog perfect hoor :atari:

Zooz00
06-03-2007, 21:10
Ik probeer een account te maken maar kom er echt niet in...

DeathClock
06-03-2007, 22:05
Ik kom wel in het spel, maar er blijft altijd links bovenin staan dat de server offline is. Ook zie ik nooit andere mensen racen, behalve wat idiote bots(? gezien de namen). Blijft mijn account wel up-to-date op deze manier? Of moet ik weer opnieuw beginnen als de servers weer online zijn?

Zooz00
06-03-2007, 22:07
In de open beta werd dat allemaal op je eigen pc opgeslagen, waardoor het actueel bleef (en iedereen het kan hacken). En aangezien de full precies hetzelfde is als de open beta zal dat nog wel zo zijn.

DeathClock
06-03-2007, 22:09
Trouwens die Gamespy zooi, de nickname die je kiest, moet dat dezelfde zijn als je Gamespy account? En kun je deze Gamespy account later nog toevoegen/wijzigen als je eenmaal begonnen bent?

GoodOnly
07-03-2007, 11:24
Trouwens die Gamespy zooi, de nickname die je kiest, moet dat dezelfde zijn als je Gamespy account? En kun je deze Gamespy account later nog toevoegen/wijzigen als je eenmaal begonnen bent?

Je nickname die je kiest kun je aanmaken als die nog niet bestaat met je email adres en wachtwoord.
Op GameSpyID (http://www.gamespyid.com) kan je je gegevens allemaal wijzigen

Bartez1122
29-03-2007, 17:32
Hallo

Ik heb het volegnde Probleem Ik kan bij begin alles doen als werkt goed dan huisje kopen autotje dan ga ik voor de 1e race kan je Single Player en Multi als ik multi zijn er geen TDU server's en Als ik single doe dan Draait die Camera beeld aleen maar en er komt geen Race dus ik kan niks doen niks veder doen wie kan mij helpen

Bartezz91@hotmail.com Grtz :mefiant:

rickskuh1
31-03-2007, 22:28
hoe bedoel je eigelijk ? met die camera ? :hin:

MacBooom
03-04-2007, 12:13
Begin er onderhand een beetje de pest in te krijgen, dan weer wel online(ff testen of je eindelijk weer eens kan inloggen), paar uur later is weer niks van LameSpy te bereiken en kan je weer niet inloggen, terwijl een paar van je maten heerlijk smog op het eiland creëren.

begint er een beetje op te lijken dat als je wel een keer kan inloggen dat je maar beter je pc heel lang aan kan laten staan, zodat je dan een halve dag later nog op de server zit en niet met het inlog probleem komt te kloten.

nu 3 dagen probs, vind dat onderhand de problemen maar eens opgelost moeten worden door LameSpy of Atari, of dat Atari eens flink gaat klagen bij Lamespy omdat die hun werk(ingekochte service voor inlognetwerk) niet doen en iedereen met een game waar dat vertiefde LameSpy inzit problemen kan hebben met inloggen.

een probleem van een uur of een dag heb ik niet zo'n groot probleem mee, maar 3 dagen word toch echt teveel.
als je tracerts uitvoert op momenten dat je niet met TDU online kan komen.
dan heb je een hele lange reeks met savvis.net hubt waar je pas na een time out of 3á4 op komt.

lijkt me dus gewoon een probleem dat ze de servers/dns/ofwhatever niet goed geroute hebben of dat een belangrijk onderdeel van het LameSpy netwerk naar de knoppen is.

een meer en meer ontevreden wordende klant, die zijn taalgebruik nog erg netjes houd naar hoe hij zich &^%*# voelt

EnnioR
03-04-2007, 12:55
Waar blijft die patch Atari? :nono:

Alargule
03-04-2007, 14:15
Als ik de laadsnelheid van dit forum mag geloven...Ik kom er dus ook al de hele dag niet op. 'Gelukkig' ligt het probleem dus niet bij mij...

MacBooom
03-04-2007, 14:45
nope probleem ligt niet bij de speler, de login servers van gamespy zijn super slecht tot niet bereikbaar.

als je een tracert uitvoert op gamespyid.com dan krijg je na de verbinding van je inet host een timeout of 4 te zien en daarna een hub of 20 die eindigen op savvis.net
dat is iig bij iedereen uit onze clan zo die dit onderhand geprobeerd hebben en zelf met dat soort gegevens bij hun host hebben aangeklopt.
enige wat de inethost zegt, dat dit een probleem is waar zij geheel niks aan kunnen doen

EnnioR
03-04-2007, 14:50
Jup... same here :noooo:

Hoop dat het snel opgelost is...
Het rare is dat ik wel met m'n offline account kan spelen maar niet
met mijn online devil:

Alargule
03-04-2007, 15:33
Dat vind ik inderdaad slecht - bied mensen dan in ieder geval de mogelijkheid om even off-line te spelen, en on-line te gaan zodra dat mogelijk is.
Is trouwens hetzelfde als de onmogelijkheid om in een race te stoppen en/of opnieuw te beginnen zonder meteen het hele spel te moeten afsluiten (en opnieuw opstarten).

Nee, Atari heeft nog wel wat dingetjes aan TDU te verbeteren...

MacBooom
03-04-2007, 23:56
je kan wel in een race stoppen, op de P drukken en quit kiezen :salut2: