PDA

View Full Version : save game gaar :S

RonnyV
08-03-2007, 10:04
mijn save game is gaar... en nu heb ik uit de savegame 2 map het naar de savegame maop terug gekopieerd, en nu kom ik er wel weer in...
maar ik kan een aantal dingen niet meer :hin:

zo is mijn paintshop niet meer bereikbaar... zelfs niet nadat ik de around the crater race gedaan heb... :S
vage ****...

Mijn net gekochte kast van een huis is foetsie :S
alle cardealers zijn niet meer beschikbaar... dus moet ik er weer langs om ze te unlocken (als dat werkt tenminste, aangezien mn paintshop ook niet meer beschikbaar is)

vaag allemaal...

Ik heb de nederlandse support... bestaande uit maarliefst 1 persoon gemaild, gebeld, maar hij is pas na 12 maart weer beschikbaar.... service?

mooi klote... maar we gaan gewoon verder.... tot zo ver morgelijk :S

trackah123
08-03-2007, 10:18
verstandig om ff je "Test Drive Unlimited" map te kopieren vanuit je "Mijn Documenten" naar een backupschijf.. ik heb het net ook gedaan nadat ik dit gelezen had.. voor de zekerheid :)

RonnyV
08-03-2007, 11:57
heel slim :P

joeri1986
10-03-2007, 09:08
Het terug zetten werkt hier vaak niet...lijkt net of stats ergens anders corrupt zijn en binnen getrokken wordt van andere plek ofzo rolleyesa

RonnyV
10-03-2007, 13:28
Nu ik opnieuw begonnen ben heb ik het probleem 1 keer gehad... backup terug gezet, en verder gaan maar...

je kunt het zin in je huis bij de info. daar zie je hoeveel auto's je gekocht hebt enzo... als daar vreemde getallen staan is ie ****ed op...
dus voor ik het spel afsluit en een backup maak check ik eerst die info.