View Full Version : Probleem
Heee
Ik heb het spel nu al een paar weken maar ik kom gewoon niet meer verder. Met de wedstrijden die buiten zijn haperd het spel de hele tijd en sommige wedstrijden doen het gewoon niet. Alles doet het wel behalve sommige wedstrijden en sommige spelletjes. Ik ben nu Amateur maar omdat de wedstrijden het niet doen kom ik dus niet verder. Weten jullie wat ik hieraan kan doen?
Kun je niet iemand van het spel vragen over dit probleem, stuur hen een mail of bel hen desnoods..
Probeer iig contact met hen op te nemen..
RonaldxLover
22-03-2008, 17:18
heey tooosj heb ditzelfde probleem met het spel als ik het op de laptop speel , dan is hij heel sloom , met de wedstrijden en dan rest doet het dan wel gewoon . wel raar. maar op de pc doet hij het gewoon , speel jij hem op laptop of pc ? misshcien ligt het daar aan ?
Ik speel het op de laptop. Op de computer wil die het niet eens instaleren. Heb het inmiddels al van de computer gehaald, zonde van het geld geweest.
RonaldxLover
22-03-2008, 17:59
wil hij niet instaleren of intaleerd hij wel maar als je dan wil starten begint hij dan elke keer op nieuw met starten ? van de instalatie?
Nouja, hij instaleerd wel maar als ik hem heb geinstaleerd en daarna het spel opstart sluit de computer ineens af en staat het spel niet meer op de computer.
RonaldxLover
22-03-2008, 18:34
o :hin: jammer dan kan ik je niet verder helpen ,, want als dat het probleem zou zijn dan wist ik het , maar dat weet ik niet weirdblue
vBulletin® v3.6.9, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.