PDA

View Full Version : Metal Gear Solid

dragonballzten3
22-07-2008, 23:29
we hebben het hier over metal gear solid
een hideo koima game .
gebaseerd op undercover spionage actie game .
metal gear de eerste deel kwam uit in 1998 zeer cool .
en nadat ps2 uit kwam werdt het de beste game van psone .
metal gear solid gaat om de metal gear een nieuwe wapen .
dat lijkt op een tank .
met veel wapens een metal gear afmaken kan maar op een manier met een andere metal gear natuurlijk .
ik heb metal gear solid al 3 x uitgespeeld .
zeer makkelijk .
en metal gear solid 2 sons of liberty :
na een grote tijd weer op deze spel gekomen
en uitgespeeld vandaag .
en ben gelijk bezig met snake eater metal gear solid 3
dat zich afspeelt in de bossen maar zeer moeilijk is .
en dus gelijk uit gedaan want snap er niks bij .
metal gear blijft mijn favoriete shooter .
er is nu ook metal gear solid 4 guns of the patriots .
veel mensen hebben er van gehoordt en is echt een ubercoole game .
de game heeft op veel sites een 10 net als gta 4 .
dus dan weeet je al genoeg over de game .
metal gear solid speel je met onderandere .
snake , Solid snake . - Raiden in ieder geval voor 4 weet k het niet wel solid snake inmiddels een oudje en volgens mij ook raiden en merryl .
maar zoals k al zij wordt het moeilijk om 4 te spelen
ik raad je aan eerst deel 1 ,2 en dan 4 te spelen .
3 maakt niet veel uit dat gaat over snake en heeft niets met de delen te maken .
een tussendoortje dus;)

Majin-Vegeta_NL
23-07-2008, 10:52
slechte klote game had veel meer van deze game verwacht

dragonballzten3
23-07-2008, 12:17
slechte klote game had veel meer van deze game verwacht

achjah iedereen zijn eigen mening he http://www.insidegamer.nl/playstation3/metalgearsolid4gunsofthepatriots/videos/3701
een korte gameplay vid van mgs 4 dus wie deze game vet vindt en hem nog niet heeft kan bekijken maar tog vind k dat elke site zijn eigen cijfer heeft voor een game .
maar bijna overal is het een beetje hetzelfde dus dit zijn de cijfers .
metal gear solid (volgens mij shadow mossus)= 9
Metal gear solid sons of liberty = 9,7
metal gear solid snake eater = 9
metal gear solid guns of patriots = 10

op dit moment op de ps3 staat gta 4 en mgs 4 de beste game voor de ps3 dus dan weet je genoeg .

Super-Vegeta_12
09-08-2008, 12:47
ik ben nu bezig met mgs 4: The Guns of the Patroits, en het is echt een ubergame, al vergeet ik steeds wel wat er in de filmpjes gezegt wordt, waardoor ik het verhaal niet makkelijk kan volgen.. maar het is echt vet.. ook die MGS1 minigame erin, vlak voordat ik naar Shadow Mosus ging.. en dan unlock je de MGS1 face camo(dus een hele lelijke gepixeleerde kop xD) maar het is echt een ubergame als je het mij vraagt!! ook met die beest camo's : zoals de laughing octopus en de racing raven!!

dragonballzten3
09-08-2008, 20:39
ik ben nu bezig met mgs 4: The Guns of the Patroits, en het is echt een ubergame, al vergeet ik steeds wel wat er in de filmpjes gezegt wordt, waardoor ik het verhaal niet makkelijk kan volgen.. maar het is echt vet.. ook die MGS1 minigame erin, vlak voordat ik naar Shadow Mosus ging.. en dan unlock je de MGS1 face camo(dus een hele lelijke gepixeleerde kop xD) maar het is echt een ubergame als je het mij vraagt!! ook met die beest camo's : zoals de laughing octopus en de racing raven!!

dit is de beste game op dit moment samen met gta 4

burkieboy
09-08-2008, 20:56
lol, je krijgt het gratis erbij wanneer je een ps3 haalt....

dragonballzten3
10-08-2008, 12:13
ja daarom kost ie met de ps3 430 volgens mij en zonder 400
winkelprijs game : 64 euro

burkieboy
10-08-2008, 15:19
yep! + fifa 08

ben wel benieuwd welke spellen ze in de ps3 80 gb pakket gaan doen want ik ga die halen

dragonballzten3
11-08-2008, 12:38
yep! + fifa 08

ben wel benieuwd welke spellen ze in de ps3 80 gb pakket gaan doen want ik ga die halen

K heb een plaatje van MGS4 80 GB
hier :
http://i33.tinypic.com/16m0jdu.jpg

burkieboy
12-08-2008, 11:55
hopelijk is het geen fake :D

dragonballzten3
13-08-2008, 22:06
nee want deze stond op insidegamer maar als je bij marktplaats 80 gb ps3 in typt heb je die ook voor 500 en staat erbij geimporteerd uit het buitenland waar ie vorig jaar al uit was

woudarules
09-09-2008, 17:41
damn.. ik heb toch maar ff MGS 4 proberen te spelen.. ook al ken ik het verhaal amper (nog wel ff van te voren wat over vorige delen gelezen).. en ik vind het echt geweldig

1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld, wat mij betreft zelfs de reden om een PS3 te kopen

dragonballzten3
09-09-2008, 17:45
gelijk heb je het is een super game en staat gelijk met gta 4 als nr 1 game.
het verhaal gaat over de metal gear een tank soort gemaakt dat niet kapot kan alleen kan ie kapot door een andere metal gear .
dat is dat robot er zijn er verschillende . het verhaal is uber vet jah

woudarules
09-09-2008, 17:47
gelijk heb je het is een super game en staat gelijk met gta 4 als nr 1 game.
het verhaal gaat over de metal gear een tank soort gemaakt dat niet kapot kan alleen kan ie kapot door een andere metal gear .
dat is dat robot er zijn er verschillende . het verhaal is uber vet jah

hoe jij het verhaal nu uitlegt, ;ijkt het maar simpel, maar het is ingewikkeld en briljant10sur10

dragonballzten3
09-09-2008, 19:05
ik snap wat je bedoelt.
ik heb deel 1 en 2 uitgespeeld deel 3 was te moeilijk in de bossen dus heb ik niet uitgespeeld.
maar dat gaat om snake en heeft niks met de story te maken dus jah.